بخونید اگه بدنتون سیخ نشد .من میرم دیگه نمیام.بخدا
درباره وبلاگ

زندگی چیه ؟ زندگی عشقه. عشق چیه ؟ عشق بوسیدنه. بوسیدن چیه ؟ بیا اینجا بهت بگم !!!
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 356
بازدید کل : 64728
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1

!دختر تنها!
دو شنبه 28 / 10 / 1392برچسب:, :: 20:25 ::  نويسنده : سیده مائده       

حرفای دل یه بنده خدااااااا واقعیت داره

صلا از مادرم خوشم نمی آمد ودوستش نداشتم ..همیشه باعث شرمساری من می شد وباعث می شد همه دوستانم مرا مسخره کنند وبهم بخندند آنها به مادرم یک چشمی می گفتند چون یک چشم نداشت دوست داشتم کاش هیچوقت این مادرم نمی شد وهمیشه آرزو می کردم زود بمیرد تا از دستش راحت شوم یک روز که به مدرسه ام آمد آنقدر خجالت کشیدم که فقط می خواستم زمین دهن باز کند ومرا ببلعد آن روز که به خانه آمدم آنقدر مادرم را زیر مشت ولگد گرفتم وآنچنان حرفهایی به او زدم که تاب نیاورد واز هوش رفت ولی بیجاره هیچ نگفت ..سالها گذشت ومن از روی ناچاری با اوزندگی کردم ...زندگیم خوب شد به قول شما آنقدر ثروتمند شدم که بهم می گفتند میلونرچند تا ویلا در بهترین منطقه شمال گرفتم وسهام داریک هتل بزرگ در دبی شدم وآنچنان ماشینی سوار میشدم که همه حسرت می کشیدندوبا یک دختر ثروتمند ازدواج کردم وبه خاطر همسرم از مادرم جدا شدم ودیگر از دستش راحت شده بودم وحتی از فکر کردن به او حالم بهم میخورد...یک روز که با همسر وبچه هایم برای نهار به یک رستوران رفته بودم...زن فرسوده ای را دیدم که جلو رستوران نشسته تا صاحب رستوران تکه نانی به او بدهد...خیلی آشنا بود ..آری او مادرم بود...تا خواستم راهم را عوض کنم اومرا شناخت وصدایم زد به همسرم گفتم شما بروید تا منهم بیایم ..مادرم مرا در بغل گرفت وگفت پسرم هیچ وقت نخواستم بهت بگویم فقط برای اینکه پیش خدا شرمسار نشوی ...در دوران کودکی در یک حادثه با یک ماشین تصادف کردی ویکی از چشمهایت در این حادثه از بین رفت منهم یک چشمم را به تو دادم تا بتوانی با آن تمام زیبایهای دنیا را ببینی وآنقدر موفق شوی که تو دنیا هیچ چیزی کم نداشته باشی وبه هر آنچه که میخواهی برسی...آری اینهم رسم روزگار ماست...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: